Гълъбо

on

Песента „Гълъбо“ на Миро, когато я чух за първи път ме прониза. Замлъкнах, останах тиха и без думи. Все едно докосна една забравена част от душата ми, забравена, покрита с много много прах и желание, никога повече да не се сещам за нея… Тази част я погребах  жива преди години, а пък една песен я прониза и съживи. Истината е, че не можеш да изтриеш с гумичка миналото си, не можеш да забравиш, въпреки всички усилия, които си положил. Винаги ще се появи нещо, някои, събитие, песен, картина, която да те изгори отвътре.

Беше малко преди р.ми ден…седях вкъщи с родителите ми и вечеряхме. Те обичат да гледат популярните предавания по телевизията и същата вечер следяха имитацията на известни звезди, които имитираха други такива. Е песента „Гълъбо“ беше изпята по ужасен начин от имитаторката, но за сметка на това предизвика сериозно интереса ми. След като си тръгнах от наще, още в колата я намерих в нета и си я пуснах. Слушах я поне 3-4 пъти един след друг и бях сигурна, че има нещо магично в нея, нещо което докосва и разтърсва. И така, слушах си я няколко пъти, после на самия ми рожден ден си я пуснах сигурно над 10 пъти. Някак си, имах нужда да я преживявам пак и пак самата песен. Не знам, как днес, ми хрумна пак да си я пусна. Сигурно подсъзнателно съм си мислила, че към дадения минал момент само е предизвиквала реакция в мен, но уви… сега пак я чух 4 поредни пъти… и все същата реакция.

Време е за изводи:
– миналото никога не изчезва, само го игнорираме
– има неща, хора, места, които завинаги ще имат място там в тази необятна душа, колкото и да не ни се иска и да го отричаме

Вашият коментар

